2nt30nk

تمام شهریه پس از مکالمه روان

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۸ ب.ظ

تمام شهریه پس از مکالمه روان

 

ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است. برای بهترین آموزشگاه زبان بودن کارهای زیادی لازم بود انجام شود. از این رو در موسسه زبان سخن برتر با تمرکز بر مکالمه شما از یادگیری گرامر پیچیده زبان های خارجی اجتناب کرده ایم. یادگیری گرامر همیشه یکی از مشکل ترین کارها برای دانشجویان زبان های خارجی بوده است که در اکثر موارد به کنار گذاشتن یادگیری زبان انگلیسی یا زبان های خارجه دیگر منجر شده است. شما می توانید به انتخاب خود مدرس زبان خانم یا آقا داشته باشید.

در سخن برتر همیشه تلاش ما این بوده که بهترین آموزشگاه زبان باشیم. از این رو به بکارگیری استادان باتجربه همیشه سعیمان به دست آوردن رضایت دانشجویان زبان عزیز بوده است تا ما را به عنوان بهترین موسسه زبان همیشه به یاد داشته باشند. ما از بهترین استادهای زبان های خارجی که شامل 32 زبان زنده دنیا می شود در موسسه زبان سخن برتر بهره می بریم. برای بهترین موسسه زبان بودن ما از اساتید باتجربه و پرانرژی آقا و خانم استفاده می کنیم. در موسسه زبان سخن برتر ما با استفاده از جدیدترین متدهای روز و با تمرکز بر مکالمه زبان انگلیسی بجای آموزش گرامرهای پیچیده و استفاده از استادان مجرب یا استاد Native زبان انگلیسی به تدریس زبان انگلیسی به تمام لهجه های عمده آن مانند امریکن و بریتیش می پردازیم تا بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران باشیم. کلاس های گروهی در آموزشگاه سخن برتر به صورت مختلط برگزار می شود.

داشتن یک استاد خصوصی زبان که کاملا مسلط به متدهای تدریس خصوصی زبان باشد، یکی از موثرترین روش ها برای یادگیری زبان می باشد. تدریس خصوصی زبان مزایایی دارد که کلاس های گروهی معمولا از آن ها محروم هستند. وقتی که شما برای کلاس های تضمینی تدریس خصوصی زبان ثبت نام می کنید دیگر نیازی به آمدن به موسسه زبان برای شرکت در کلاس خصوصی زبان ندارید. شما می توانید کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم داشته باشید و یا استادان ما می توانند به محل کار یا منزل شما آمده و تدریس خصوصی زبان در منزل که کاملا به صورت تضمینی است انجام شود.

 


  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی