2nt30nk

Vikas Chawla درباره فیلمهای زنده در TOI صحبت می کند

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۵۵ ب.ظ

مشارکت مخاطبان همیشه برای بسیاری از مارک ها و شرکت ها یک چالش است. رسیدن به گروه هدف فقط نصف نبرد است. کلیدی در جذب مخاطبین شما تا اندازه ای است که در نهایت به مشتریان وفادار تبدیل می شود. یکی از جمله روند بازاریابی دیجیتال که به عنوان یک ابزار موثر برای حفظ مشتریان با نام تجاری شما ظاهر شده، فیلمهای زنده است.


ظهور فیلم های زنده، چهره مخاطب را برای بهتر شدن تغییر داده است. گزینه پخش جریان ویدیویی زنده در تمام کانال های بازاریابی دیجیتال مانند فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی، توییتر و یوتیوب در دسترس است تا چند نام. با جریان مستقیم، مانند فیس بوک، شرکت ها دارای یک روش ارتقاء هزینه ای هستند که مخاطبان می توانند به راحتی از آنها دیدن کنند، زیرا مطالعات نشان داده اند که افزایش تعداد مشاهده فیلم های زنده پس از معرفی شبکه 4G افزایش یافته است. مزایا و معایب بسیاری از استفاده از فیلم های زنده وجود دارد اما به طور کلی، روش بسیار مؤثر برای ارتباط و تعامل بین مارک ها و مخاطبان است.


ضرب و شتم اجتماعی اعتقاد به قدرت فیلم های زنده برای ارتقاء و بازاریابی است. در زیر مقاله مقاله تایمز که در آن بنیانگذار ما، ویکاس چاولا، ما را وضوح می دهد که چگونه ویدیوهای زنده می توانند به نام تجاری شما برسند و به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک کنند. برای درک بیشتر در جریان مستقیم، مطمئن شوید که وبلاگهای ما را در 10 برنامه زنده چت برای وب سایت شما و 4 نکته برای ادغام رسانه های اجتماعی برای رویدادهای زنده بررسی می کنید.


  • amir barmaj

نظرات (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی