2nt30nk

روند بازاریابی دیجیتال که در سال 2018 در هند می میرد

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ب.ظ

با توجه به نزدیک به 450 میلیون سرخپوستان در حال حاضر آنلاین، صنعت دیجیتال به سرعت در حال توسعه است. از زمان راه اندازی Jio، هند 9 بار رشد در استفاده از داده های اینترنتی را دیده است. به همین دلیل، پلت فرم پویا بازاریابی دیجیتال شاهد پیشرفت و پیشرفت زیادی است. روند پیشرفت های دیجیتالی که چند سال پیش کار می کرد، به تاریخ انقضا رسید و روند جدیدتر و موثر تر صورت گرفته است. اجازه دهید نگاهی به برخی از اقدامات بازاریابی دیجیتالی که در سن و سال های امروز موثر و نسخه های دست ساز خود را که جامعه آنلاین را به خود جلب کرده اند، نگاهی بیندازیم.


emailers غیر شخصی

هیچ کس دوست پستچی های توده ای نیست که صندوق های پستی خود را با کوپن ها سواستفاده می کنند و معاملاتی که آنها علاقه مند نیستند. ایمیل هایی غیر شخصی که به صورت شخصی ذخیره می شوند، به طور واضح ناپدید می شوند، زیرا ممکن است محتوا به مخاطب فرستاده شود. کار بازاریابی ایمیل زمانی انجام می شود که درست باشد emailers های جالب با ایمیل های شخصی شده که مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند، ارتقا یافته است. به غیر از شخصی که به شکل نام مشتری بالقوه شماست، می توانید آنها را با مواردی که قبلا جستجو کرده اید، بازخوانی کرده و با پیشنهادات غیرقابل تحمل خود بر اساس آمار جمعیت، منافع و رفتار گذشته خود در وب سایت خود ارائه دهید. این نه تنها آنها را به سوی وب سایت شما کشانده بلکه همچنان آنها را به طور دائمی در حال بارگزاری صندوق پستی خود در تلاش برای انجام معاملات و پیشنهادات بیشتر می برد.


مقدار بیش از کیفیت

علامت های تجاری همواره با این مفهوم اشتباه گرفته شده اند که تعداد بیشتری از پست هایی که آنها در رسانه های اجتماعی قرار داده اند یا تعداد بیشتری از وبلاگ هایی که در وبسایت آنها قرار می گیرد، بیشتر محتوا را تولید می کنند. با این حال، حقیقت این است که با فراوانی محتوا در دسترس آنلاین، مهمتر است که بیننده را با محتوا با کیفیت بالا که به واقع تعداد زیادی از وبلاگ های متوسط ​​است که فقط در اقیانوس اطلاعات گم شده است، ارائه دهد.


روند بمباران گروه هدف با طیف گسترده ای از اطلاعات تا زمانی که در نهایت تبدیل به مصرف کنندگان وفادار شود، اکنون چیزی از گذشته است. مشتریان بالقوه در حال حاضر با تعداد کمتری از پست های متشکل از محتوا که مخاطبان جذب می کنند، هدف قرار می گیرند. راز این است که یک هدف اولیه را در وبلاگ ها بیابید، مانند نمایش یک محصول خاص، نام تجاری یا جذب بینندگان با یک اتصال احساسی. این استراتژی همراه با تکنیک های تقویت محتوا اطمینان حاصل خواهد کرد که محتوا به گروه مورد نظر صحیح می رسد.

بازاریابی در توییتر

اگر چه توییتر یکی از پیشروترین سیستم عامل های اجتماعی است، استراتژی استفاده از توییتر به عنوان ابزار بازاریابی در حال کاهش است. اگر چه توییتر درآمد بالاتری را برای سال مالی گذشته ارسال کرد، ما رشد قابل توجهی در پایگاه کاربری در هند مشاهده نمی کنیم. مارک ها به سایر رسانه های موثر مانند فیس بوک، یوتیوب و اینستاگرم دامن می زنند، جایی که احتمال دارد به دلیل تعداد بیشتری از کاربران فعال، بهتری را کسب کنند. علاوه بر این، هزینه ROI و اثربخشی تبلیغات در توییتر نسبت به سایر سیستم عاملها بسیار متفاوت است. در حالی که توییتر در برخی از ژانرهایی مانند اخبار، سرگرمی و سیاست خوب عمل می کند، این یک پلت فرم مطلوب برای همه علامت های تجاری در هند نیست.


محتوای وبلاگ کوتاه فرم

وبلاگ ها برای هر کسب و کار بسیار مهم هستند. با این حال، اگر می خواهید قدرت بازاریابی محتوا را به نمایش گذاشتن نام تجاری خود و جذب منجر شود، وقت آن است که شما به محتوای کوتاه فرم پیشنهاد دهید. میانگین طول وبلاگ معمولا حدود 800 کلمه است، اما برای رتبه بندی در Google، شما باید با محتویات طولانی تر با تجزیه و تحلیل عمیق، تحقیق و بارهای اطلاعات کار کنید. بر طبق داده ها، یک محتوا به خوبی محقق که حدود 2000 کلمه است، فرصتی بهتر برای رتبه بندی در صفحه اول جستجوی Google دارد. وبلاگ های خود را با انواع مختلف محتوا از infographics و فیلم ها به تحقیقات آماری و الگوهای رفتاری بسته بندی کنید. به غیر از اشکال مختلف تصاویر، بهینه سازی محتوا با کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مرتبط در حالی که شما نشستن و استراحت به عنوان بینندگان به دام افتاده به وب سایت شما. همچنین مطمئن شوید که بلاگهای خود را به خوبی ارتباط می دهید تا خوانندگان را با پست های مربوطه مرتبط تر کنید و آنها را در وب سایت خود نگه دارید.


در عین حال، برنامه هایی مانند Inshorts با توجه به مقادیر بایت خود رشد می کنند - مارک های ممکن است بخواهند با استفاده از فرم کوتاه و محتوای طولانی مدت بسته به هدف، به آزمایش ادامه دهند.


بهینه سازی دستی کمپین تبلیغاتی دیجیتال

بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی شما اهمیت کلیدی برای تولید منحصر به فرد و گسترش پایگاه داده مشتری شماست. با این حال، برای ایجاد یک کمپین و به صورت دستی چک کردن هر کمپین تبلیغاتی دیجیتال و بهینه سازی آنها با توجه به استانداردهای صنعت، کاملا چالش انگیز و وقت گیر است. این شیوه ها با استفاده از ابزارهای خودکار و هوش مصنوعی انجام می شود. برای مثال، ابزارهای مقرون به صرفه مانند Optmyzr وجود دارد که به طور خودکار بهینه سازی سیستم عامل های تبلیغاتی مانند Google را می دهد.

با تکیه بر رسالت آلی در فیس بوک

به عنوان قابل توجهی که ممکن است آن را صدا کند، هیچ چیز مانند رسیدن ارگانی در فیس بوک دیگر وجود ندارد. به عنوان یک نام تجاری، شما باید پست های خود را ارتقا دهید و در تبلیغات فیس بوک برای رسیدن به هدف خود سرمایه گذاری کنید. فیس بوک همچنین یک ویژگی جدید به نام «Explore Feed» را به خصوص برای مارک ها عرضه کرده است. این برگه یک ویژگی جدید در فیس بوک است که کاربران می توانند پست های مرتبط مربوط را که برای آنها بر اساس جمعیت شناسایی، منافع و محتوا مورد استفاده قرار می گیرند، مشاهده کنند.


سرگذشت آخرین کلیک

تخصیص آخرین کلیک، در حال حاضر جایگزین داده های ارزیابی شده است. این روند تجدیدشده فرایندی است که در آن مدل تحلیلی وب سایت تمام روند بازاریابی را، از جذب یک خریدار بالقوه و تهیه هدایت برای تبدیل آنها به مصرف کننده، به جای آخرین کلیک که فروش را متوقف می کند، اعتبار می دهد. مدل ارجاع آخرین کلیک به شما این امکان را می دهد که خریدار اخیرا به وب سایت خود وارد شوید تا در فروش فروش کند. اما مدل ارزیابی داده ها به شما اطلاعاتی دقیق از سفر مصرف کننده، از تبلیغات گوگل اولیه، به هدف بازخوانی فیس بوک و پست الکترونیکی دریافت می کند تا آنها را برای خرید آماده کند.


همه چیز همراه با تاریخ انقضا و روند بازاریابی دیجیتال استثنا نیست. وقت آن است که استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را ارتقا دهید و پیش از منحنی آنلاین پیش بروید.


این مقاله ابتدا در کمپین هند منتشر شد. شما می توانید مقاله منتشر شده در اینجا را بخوانید.

نظرات (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی