2nt30nk

۲۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

بررسی فیلم آینه بغل و پرفروش ترین فیلم و سریال های ایرانی

در این مقاله فیلم و سریال های پرفروش سینما و شبکه نمایش خانگی را مورد بررسی قرار میدهیم .

در ادامه به بررسی برترین فیلم های سینمایی ایران میپردازیم .

فیلم آینه بغل

آینه بغل یکی از فیلم های کمدی سبک شانه تخم مرغی ، استفاده از زندگی مرفه و کمدی خاص سبک خودش است . برای دانلود فیلم آینه بغل و تاریخ انتشار نهایی 17 اردیبهشت ماه از وب سایت ویسکو فیلم مراجعه کنید .. موقعیت هایی که در فیلم به نمایش قرار میگیرد بی محتوا و شوخی های استفاده شده برخاسته از رفتار غلط در جامعه امروزی است . یکی از نکات بارز در فیلم آینه بغل استفاده از تبلیغات برند ها است که در طول فیلم همچون کلیپ های فضای مجازی به آنها پرداخته شده و گویی یکی از محور های اصلی فیلم بوده است . در آینه بغل شوخی ها بر محور پیامد های اخلاقی نیز پیش میرود و ابهام در فیلم جایی ندارد . با این حال نکته مهمی که در آینه بغل به چشم میخورد جنبه اقتصادی داشته و گویا عوامل این فیلم هدف را بر فروش فیلم قرار دادند تا جایی که از برترین بازیگران سوپر استار استفاده گردیده است . با این حال فیلم آینه بغل یکی از برترین فیلم های منوچهر هادی پس از تجربه موفقش در فیلم من سالوادر نیستم بود که مخاطبان زیادی را به سمت خودش کشاند و علارقم انتقاداتی که داشت آینه بغل به دومین فیلم پرفروش سینما ایران تبدیل شد . تاریخ انتشار نهایی و دانلود فیلم آینه بغل هنوز از تهیه کننده و عوامل این فیلم مشخص نشده اما پیش میبنی میشود در اردیبهشت ماه 1397 به پخش شبکه نمایش خانگی برسد که پیش میبنی میشود به صورت قانونی نیز رکورد اول فروش را خواهد زد .

ادامه مطلب ...

  • amir barmaj

 

 

با توجه به روند رشد فعالیت‌های دیجیتال، در این‌ سال‌ها برای خیلی از کاربران و فعالان حوزه برندینگ -تبلیغات، مبحث اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ به طور کامل و دقیقی تشریح نشده است. علی‌الخصوص آنکه پس از گردهمایی و رونمایی از تگ‌استار، بسیاری از مخاطبان در مورد نحوه کار و شیوه فعالیت تگ‌استار سوالاتی در ذهن داشتند. امیدواریم این توضیحات بتواند تصویر شفاف‌تری از فعالیت‌های ما به جا بگذارد.

اینفلوئنسر کیست؟

 در معنای لغوی، اینفلوئنسر را تاثیرگذار میگوییم. اینفلوئنسرها تاثیرگذاران فضای مجازی (سوشیال مدیاها) هستند، افرادی که با شاخصه‌هایی مثل میزان تاثیرگذاری، میزان بازدید کننده و میزان محبوبیت تعریف میشوند، اصطلاحا میزان Impression, Reach در رتبه‌بندی تاثیرگذاران موثر است. در گذشته نیز اینفلوئنسرها به چهره‌های مشهور هنری و ورزشی و … گفته می‌شود و امروزه این بازار با فضای دیجیتال دچار تحولاتی شده است.

چرا تاثیرگذارند؟

  • amir barmaj

ثبت شرکت، برند و طرح صنعتی با آُسان ثبت

ممکن است با شنیدن کلمات و عباراتی مثل ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی و از این قبیل عبارات موارد زیادی در ذهنتان نقش ببندد.  پیچیدگی قوانین و مراحل طولانی امور ثبتی و پیگیری از دفاتر ثبتی و اداره ثبت شرکت ها خارج از حوصله شما باشد و حتی از صحت و درستی انجام کار مطمئن نباشید در این صورت ممکن است کلا از انجام کار منصرف شوید. 

اگر صاحب کسب و کاری هستید باید بدانید که با پیشرفت اقتصادی و رشد کار آفرینی اولویت اول برای صاحبان مشاغل پروسه ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی است تا بتوانند از شخصیت حقوقی برخوردار بوده و از مالکیت معنوی و حق کپی رایت خود محافظت کنند.

داشتن اطلاعات و آگاهی کافی از امور حقوقی در زمینه های ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، انحلال شرکت و ... به منظور اجتناب از مشکلات در امور ثبتی امری ضروریست.

 

  • amir barmaj

دوشنبه 9 آوریل

چند ماه است که ما برنامه های فرهنگی دالاس را با هم ترکیب کرده ایم. سازندگان تجاری از قبیل نیروگاه تبلیغاتی چارلی Uniform Tango و شرکت Headington از ساعت 6 صبح به مکالمه در نمایشگاه Moody می روند. تا ساعت 8 صبح در مورد پانل در راهنمای Darryl Ratcliff در مورد ده روز شلوغ ترین دنیای هنر دالاس بیشتر بدانید.

  • amir barmaj

نمایشگاه هنر دالاس نمیتواند در یک زمان نامناسب اجرا شود. این سال 2008 بود، و کشور در جریان بحران مالی بدترین بحران اقتصادی از زمان رکود بزرگ بود. در دالاس، تعدادی از گالری ها تعطیل شد، و تماشاگران جهان هنر تعجب اگر عکاسی جدید بود یکی دیگر از مورد صحنه فرهنگی دالاس که خیلی دیر رسیدن به حزب بود. آیا برای پذیرش بحرانی و پشتیبانی بازار مورد نیاز برای دیدن سال دوم خود را دریافت خواهید کرد؟ جمع آوری کنندگان برجسته شهر، شاید سرمایه گذاری اجتماعی خود را از بین ببرند، در طول آخر هفته این اولین نمایشگاه از شهر خارج شد.

  • amir barmaj

ترس از تقاطع بین شماره 13 و جمعه احتمالا به قرون وسطی میرسد، زمانی که داستان آخرین شام در عیسی 13 نفر را در شب جمعه شب قبل از مرگش ثبت کرد. اولین جمعه فیلم 13 ساله آخرین تماس در سال 1980 بود تا آن را وحشیانه نگه دارد. جیسون راهی برای برداشتن این تاریخ را در قلب ما پیدا کرد.


خوش شانسی برای ما، شماره 13 بی رحمانه این جمعه آینده را جشن می گیرد، زمانی که شما بدون شک در حوادث هنری بی نظیر در شهر اتفاق می افتد. نمایشگاه هنر دالاس در همان روز، الهام بخش بسیاری از احزاب و احزاب دیگر است.

  • amir barmaj

یکی از راه های حل اختالل گزینه ای که توسط آخر هفته آخر هفته هنرمندان و احزاب هنری دالاس پر شده است: به غرب بروید.


اسطوره مارفا پنجشنبه آغاز می شود. در سال پنجم خود، جشنواره مکزیکی حمایت از تابستان به نظر می رسد قصد دارد مطبوعات مکاتبه عمدی بین هنرمندان و محیط زیست، به جای ضربه زدن به کپی کردن بر روی 150 غول پراکنده صنایع راک و الکترونیک. هنوز هم یک فنجان جادو معمولی، یوگا، حزب استخر مجهز به یک DJ Reverbnation، کمترین طراحی طراحی شده برای نشانه دادن به همه دوستان شما که شما ساخته شده سفر - اما تعهد به اقامت برای هنرمندان، تعامل سازمانی با بنیادهای محلی ، و به طور کلی، آرام آرام، یک نفس هوای تازه است. و شما نمی توانید بین مجموعه با این راهنمای به مارфа توسط د Caitlin کلارک از بین رفته است.


در اینجا تعدادی از آثار مضحک کمتر از سری اسطوره های این سال، که توسط گروه پست پانک بریتانیا، Tromicália اصلی تام Zé، Helado Negro با گروه و نوازنده سوزان Ciani، که در روز شنبه بازی می کنند، برتری دارد.

  • amir barmaj

در ایران چگونه با لباس فرم اداری و مانتو اداری برخورد میشود؟

 

اگر افراد سازمان وادار شوند یک لباس خاص مانند لباس فرم اداری و مانتو اداری بپوشند در دراز مدت برای آنها ایجاد خستگی می‌کند. به همین دلیل خیلی از سازمان‌های خارج از کشور متوجه این خستگی شده و اعلام کردند که کارمندان می‌توانند یک روز را آزاد لباس بپوشند. در ایران هنوز نمی‌دانیم جامعه به لحاظ پذیرش این قوانین در چه سطحی به سر می‌برد. باید روی آن پژوهش شود تا طراحان ماهر و تولید کنندگان متبحر ما با شناختن کد پوشش چرخه درست تولید و عرضه لباس اداری و مانتو فرم اداری را راه بیندازند.

معمولا لباس‌ فرم با چند رنگ و مدل محدود طراحی می‌شوند و این موضوع روی بازدهی افراد تاثیر می‌گذارد.

  • amir barmaj

تولیدکننده مواد اولیه تایر در ایران

شرکت کیاپلیمر در سال 1384 تاسیس شد و هم اکنون به پرفروش ترین تولیدکننده بسیاری از مواد اولیه تایر در ایران مانند Microcrystalline wax و wax Antiozonant تبدیل شده است. شرکت کیاپلیمر بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات خود به عنوان تامین کننده قابل اطمینان در ایران شناخته می شود. مشتریان ما شرکت های بزرگ تایرسازی مانند دنا، بارز و غیره هستند. در دنیای تجارت ما به دنبال رابطه های تجاری بلندمدت و براساس اعتماد و اطمینان هستیم.

  • amir barmaj

مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی

 

جراحی پلاستیک شاخه ای از جراحی عمومی است که به رفع مشکلات اختلالی بدن می پردازد. تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی در این است که جراحی زیبایی فقط به هدف زیبا ساختن قسمتی از بدن مانند جراحی زیبایی بینی که معمولا برای کوتاه کردن بینی انجام می شود اما دایره جراحی پلاستیک بسیار فراتر از جراحی زیبایی رفته و هدف آن رفع مشکلات

  • amir barmaj