2nt30nk

چیزهایی که در این هفته در دالاس انجام می شود: آوریل 9-12

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۴۲ ب.ظ

دوشنبه 9 آوریل

چند ماه است که ما برنامه های فرهنگی دالاس را با هم ترکیب کرده ایم. سازندگان تجاری از قبیل نیروگاه تبلیغاتی چارلی Uniform Tango و شرکت Headington از ساعت 6 صبح به مکالمه در نمایشگاه Moody می روند. تا ساعت 8 صبح در مورد پانل در راهنمای Darryl Ratcliff در مورد ده روز شلوغ ترین دنیای هنر دالاس بیشتر بدانید.

سه شنبه، 10 آوریل

این زمان ماهیانه دوباره در واحد مجزا است، به عنوان یک گروه تندرستی خوب، کالاهای بهداشتی قاعدگی را برای افرادی که نیازمند از طریق زمان شارژ شدن هستند جمع آوری می کنند. مهمان کاترین دونز D در Turntables. در مورد حزب روز گالینت که این حرکات حسن نیت را شروع کردید، بخوانید. 9 صبح


چهارشنبه، 11 آوریل

سه نمایش در دالاس معاصر با پذیرش از ساعت 7 صبح باز می شود. تا 10 صبح اریک فیشل، هری نوریوف و سارا رابر، نمایشگاه های نهایی تحت عنوان معاون مدیر و معاون رئیس جمهور جاستین لوودویگ هستند که در زمان خلاقیت نیویورک به عنوان مدیر اجرایی شرکت می کنند. بیشتر بخوانید در مورد جایی که او بوده است و جایی که او به سر می برد.


رقصنده های رقص، پیراهن ها، و محافظان رنگ، لابی Meyerson را در ساعت 5:45 بعد از ظهر نفوذ می کنند. برای یک اجرای عمومی رایگان توسط سارا جاف، خواننده ترانه و خواننده دالاس و هنرمند مبتنی بر نیویورک جین ری. جنیفر هوشمند هر دو در مورد چشم به عنوان روشن به عنوان الماس صحبت کرد، مقدمه ای بر جشنواره موسیقی و هنر سولونا در سال جاری است.


پنج شنبه، 12 آوریل

Kerouac به نام "The Road، Whither Goest You America" ​​نامگذاری شده است؟ جشنواره "Readings های جدید آمریکایی" یک نمایشگاه هفتگی در انتخابات در The Undermain Theatre است. این شب برای ارائه یک پیشنهاد عشق به جاناتان نورتون برای استاد دالاس، در مورد یک دستیار پرستار که برای بیماران مبتلا به آلزایمر و زوال عقل مراقبت می کند. نمایش در ساعت 7:30 صبح است. گفتگو با نمایشنامه نویس به شرح زیر است.

  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی