2nt30nk

چیزهایی که در دالاس انجام می دهند این جمعه 13 است

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰ ب.ظ

ترس از تقاطع بین شماره 13 و جمعه احتمالا به قرون وسطی میرسد، زمانی که داستان آخرین شام در عیسی 13 نفر را در شب جمعه شب قبل از مرگش ثبت کرد. اولین جمعه فیلم 13 ساله آخرین تماس در سال 1980 بود تا آن را وحشیانه نگه دارد. جیسون راهی برای برداشتن این تاریخ را در قلب ما پیدا کرد.


خوش شانسی برای ما، شماره 13 بی رحمانه این جمعه آینده را جشن می گیرد، زمانی که شما بدون شک در حوادث هنری بی نظیر در شهر اتفاق می افتد. نمایشگاه هنر دالاس در همان روز، الهام بخش بسیاری از احزاب و احزاب دیگر است.

این گزینه ها، با این حال، کمتر از عجیب و غریب است. در اینجا چگونگی عجله در جمعه می توانید پیدا کنید.


این ارواح می گویند "مشروب".

اگر شما به دنبال ترس و ماجراجویی با یک طرف از نوشیدنی، ارواح شبانه و تور دالاس روح خود را خزیدن برای شما - اگر شما می توانید مدیریت الکل خود را نگه دارید. (به عنوان در، آن را رها نمی کند.) شروع در مرکز شهر فرانکی در ساعت 8:30 صبح. برای کشف داستان ها، کافه ها و ساختمان های مشهور مشهور دالاس، در 25 دلار به ازای هر نفر.


جمعه 13th Crawl Pub واقع در غرب 7 در فورت ورث است گناه آزاد است، از آنجا که تمام سود به سمت استفاده از انجمن لوسمی و لنفوم. با 25 دلار می توانید یک تی شرت رسمی و فوق العاده نوشیدنی عالی دریافت کنید در حالی که به جامعه خود کمک می کنید.

عجیب و غریب با ترسناک راک

همانطور که دکتر Frank-N-Furter گفت: "بیا به آزمایشگاه بروید و ببینید چه چیزی بر روی اسلب است" نمایش تصویر ترسناک راک (1975) در نیمه شب نمایش در آنجلیکا. 10 دلار در هر بلیط، و جای دیگری برای پارک کردن و نوشیدن.


علامت گذاری به روز با برخی از جوهر

الم خیابان تاتو یک تاتو ماراتن 24 ساعته دارد هر جمعه 13. Tats تنها 13 دلار با نوک 7 دلار برای موفقیت فقط پول نقد است. الم خیابان بیش از 200 طرح را با این نرخ ارائه می دهد.


فقط چند مکان دیگر با معاملات شیرین برای خالکوبی این جمعه: گالری گل رز طلا، با انتخاب خود را از طراحی تا زمانی که آن را به اندازه دلار نقره ای است؛ خوش شانس تاتو اسب سواری، که همچنین معاملات در سوراخکاری ارائه می دهد؛ و Vato Loco Tattoo Studio است که میزبان نمایشگاه هنر و صنایع دستی در خارج از مغازه با یک طرف هات داگ رایگان است.


برخی از وودو را در گوش خود قرار دهید

این جمعه، اسمبلی گروه راک دیترویت به "لاوا کانتینا" عمیق الموم می آید تا جشن 13th با پیچ و خم voodoo. بلیط ها از 10 دلار شروع می شود. با آهنگ هایی مانند "Plowed" که بر روی Warriors of Rock Guitar Hero ظاهر می شود - Rock The Track Pack 90، احتمالا ترسناک است.


  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی